AKTUALNOŚCI
2017-09-17
Centralna Baza Ofert Pracy z nowymi funkcjami dla pracodawców
WRÓĆ DO AKTUALNOŚCI
W Centralnej Bazie Ofert Pracy (CBOP) uruchomiono nową funkcjonalność, którą stworzono z myślą o pracodawcach. Nowa opcja pozwala na wyszukiwanie spełniających określone kryteria potencjalnych pracowników.
Nowa funkcjonalność pozwala na wyszukiwanie liczby osób bezrobotnych i poszukujących pracy, zarejestrowanych w urzędach pracy w Polsce oraz spełniających określone kryteria bądź wymagania.
Po kliknięciu zakładki „Wyszukiwanie pracowników” pracodawca może znaleźć interesujące go osoby na dwa różne sposoby. Pierwszym jest wyszukiwanie podstawowe – według nazwy zawodu i/lub lokalizacji czy też kodu pocztowego. Druga możliwość to wyszukiwanie zaawansowane – z wykorzystaniem nowych kryteriów (m.in. znajomość języków obcych, typ wykształcenia i staż pracy).
Wyniki wyszukiwania prezentowane są w formie tabeli i mapy graficznej, która pokazuje rozkład wyników w poszczególnych regionach Polski. Otrzymane wyniki można także sortować z uwzględnieniem określonych kryteriów.
Funkcja umożliwia pracodawcom – jeszcze przed zgłoszeniem oferty pracy do realizacji przez konkretny urząd pracy – określenie, w których urzędach jest zarejestrowanych najwięcej osób spełniających sformułowane wymagania.
Grupa Dziesięcina